Klachtenreglement

Bij RISE doe ik er alles aan om de begeleiding zo goed mogelijk af te stemmen op jouw behoeften, toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Ik hoor dit graag, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Vaak kunnen we in een open gesprek al veel verhelderen en tot een oplossing komen. 

Mocht dit onverhoopt niet voldoende zijn dan kun je een klacht indienen bij een onafhankelijke klachtencommissie. RISE is aangesloten bij de erkende klachtenregeling van Solo Partners, een organisatie die zich inzet voor de kwaliteit en professionalisering van zzp'ers. De klachtenregeling is opgesteld conform de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Zij zorgen voor een eerlijke, zorgvuldige afhandeling van klachten en bieden zowel cliënten als zorgverleners duidelijkheid en bescherming. 

Meer informatie over de klachtenregeling en hoe je een klacht kunt indienen, vind je op de website van Solo Partners: www.solopartners.nl

We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden

Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.